به منظور تغذیه برق مشترکان جدید انجام شد؛

نصب و بهره برداری از ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق در بخش بسطام

  در راستای تغذیه برق مشترکان جدید، 16 دستگاه پست هوایی توزیع برق به قدرت یک هزار و 480 کیلوولت آمپر، در بخش بسطام نصب و مورد بهره‌برداری واقع شد.

 مدیر امور برق بسطام با بیان این موضوع اظهار کرد: طرح احداث هفت هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی برای تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید به انجام رسیده و عملیات تبدیل ۱۸ هزار و ۸۵۰  متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار نیز به اجرا در آمده است.

” سید حمیدرضا موسوی” اجرای طرح بهینه سازی ۱۵ هزار و۳۵۰  متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف بخش بسطام را در راستای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق‌رسانی برشمرد و گفت: تا به حال ۶۰۴ کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی “فهام” ، در سطح شهرستان نصب شده است.

 وی به اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه خدمات دهی اشاره نمود و افزود: اصلاح و تقویت پست برق ابرسج، احداث شبکه فشار متوسط و نصب پست هوایی و اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای ابر، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستاهای قلعه میرزا سلیمان، میان آباد، امیریه و حسن آباد، اصلاح شبکه مسیر سرآسیاب و روستای جیلان و دایر نمودن شبکه فشار متوسط و پست هوایی عمومی شهرک جیلان، در زمره فعالیت‌هایی است که عملیاتی شده است.

 وی همچنین اضافه کرد: برای ۴۲۳ پروژه عمرانی برق رسانی اجرا شده در طی سال ۱۴۰۰ ، مبلغ ۸۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.