نصب شیرآلات و تجیهزات کاهنده مصرف در بیمارستان های میناب و پارسیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از نصب شیرآلات پدالی و ابزار آلات کاهنده مصرف در بیمارستان های پارسیان و میناب خبر داد. به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی افزود: این اقدام در راستای کاهش مصرف آب و همچنین کاهش انتقال ویروس از طریق لمس شیر آب […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از نصب شیرآلات پدالی و ابزار آلات کاهنده مصرف در بیمارستان های پارسیان و میناب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، امین قصمی افزود: این اقدام در راستای کاهش مصرف آب و همچنین کاهش انتقال ویروس از طریق لمس شیر آب صورت گرفته است.

به گفته وی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادوار گذشته اقدام به نصب تجهیزات کاهنده و شیرهای پدالی در اماکن عمومی کرده بود که اخیرا در راستای حمایت از کادر درمان و همچنین جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در مکان های پر خطر از جمله بیمارستان ها نصب این شیرآلات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه پیش تر شیرآلات پدالی و ابزارهای کاهنده مصرف در بیمارستان های بندرعباس نصب شده بود، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته نصب شیرآلات در شهرستان های هرمزگان نیز آغاز شده که در این مرحله بیمارستان های پارسیان و میناب به این شیرآلات و ابزار کاهنده تجهیز شدند.

قصمی، ارزش شیرآلات نصب شده را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد.