با پیگیری کمیته تحقیقات شرکت محقق شد:

نشست های علمی و تخصصی با موضوع آب در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار می شود

با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته از سوی کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه ای هرمزگان و با هدف افزایش همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود در دانشگاه های استان هرمزگان ، نشست های علمی و تخصصی با موضوع آب در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، رئیس گروه تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جلسه کمیته تحقیقات که با حضور قائم مقام شرکت و تعدادی از کارشناسان شرکت آب منطقه ای و اعضای هیات علمی دانشگاه هرمزگان برگزار شد گفت: شرکت آب منطقه ای هرمزگان با هدف قرار گرفتن در کنار جامعه علمی و نخبگانی تصمیم گرفت یک سری جلسات را با دانشگاه های استان برگزار کند تا توانمندی ها و انرژی های موجود در شرکت و نهاد های علمی استان در یک راه گذاشته شود.

مریم زارع ادامه داد: این جلسات با هدف استفاده از طرح های علمی و پژوهشی دانشگاه ، استفاده از تخصص اساتید، برنامه ریزی و اجرا می شود و در این مسیر می توانیم در مورد چالش هایی که صنعت آب استان با آن ها مواجه است در نشست های تخصصی بحث وگفتگو کنیم.

وی یاد آور شد: موضوع دیگری که در این جلسه به عنوان یک پیشنهاد مطرح می شود تشکیل دبیرخانه آب استان هرمزگان است و امید واریم با هماهنگی های بعدی بتوانیم از ظرفیت های سایر دانشگاه ها ی استان نیز استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان در خصوص برگزاری نشست های علمی و تخصصی با همکاری شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان گفت: پیش از این نیز جلساتی کامل ، تخصصی و بسیار مفید با کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای برگزار شده و توانستیم به منظور دست یابی به برنامه های مشترک برنامه ریزی هایی انجام دهیم.

غلامی داد: دانشگاه هرمزگان توانسته است در خصوص برخی دشت های استان به یافته ها و نتایج علمی خوبی دست بیابد که ارائه این دستاورد ها می تواند در جهت کاهش و رفع چالش های موجود موثر باشد.

در ادامه این جلسه هماهنگی های لازم به منظور تعیین تاریخ و شیوه برگزاری نشست های آینده انجام شد.