نشست تخصصی مدیریت منابع آب ایران با سازمان آب و برق خوزستان

مدیرکل دفترتحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران با مدیر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان به منظور ارائه گزارشی از فعالیت های تحقیقاتی در دست اجرا، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برقاب به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، نشست تخصصی مدیر کل دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران با مدیر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان به منظور ارائه گزارشی از فعالیت های در دست اجرای تحقیقاتی، با حضور کارشناسان این حوزه برگزار شد.

مجتبی نوری در این جلسه ضمن بیان دستاوردها و هدف گذاری های صورت گرفته، پس از گفتگوی چهره به چهره با کارشناسان مدیریت، با شرح وظایف این حوزه و اقداماتی که در دست اجرا دارند، آشنا شد.

مدیر کل دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران، اقدامات صورت گرفته مدیریت نوآوری سازمان آب و برق را با اهمیت خواند و خواستار تسریع و گسترش آنها شد.

وی برگزاری مدرسه پاییزه آب و محیط زیست و جشنواره فن آوری های نوین که با رفع موانع و اخذ مجوز قرار است در بهمن سال جاری برگزار شود را از اقدامات موثر و مهم به لحاظ اهداف پژوهشی و تحقیقاتی خواند.

مدیر کل دفتر تحقیقات شرکت مدیریت منابع آب ایران از رفع موانع و تفاهم نامه بازگشایی مرکز رشد واحدهای فناور سازمان استقبال کرد و لزوم حمایت دفتر تحقیقات از شرکت های دانش بنیان را ضروری دانست.

داریوش بهارلویی نیز در پایان این نشست، در خصوص اقدامات در دست اجرای سال جاری به مواردی از جمله حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، انعقاد قرارداد با شرکت های دانش بنیان و طرح های پیشران، جلسات با نخبگان، دانشگاهیان و اساتید، پذیرش سرباز نخبه، انعقاد تفاهم نامه همکاری پژوهشی با دانشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری هفته پژوهش و نمایشگاههای فناوری، راه اندازی مرکز رشد و نوآوری و ایجاد سامانه جامع تحقیقات آب منطقه ای کشور، اشاره کرد.