نشست تخصصی مدیران توزیع برق شمال

نشست تخصصی مدیران توزیع برق شمال استان کرمان در راستای برنامه جدید اصلاح اقتصادی صنعت برق و گردش مالی شرکت های توزیع با حضور مدیرعامل ،اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس محمد سلیمانی در این نشست با تاکید بر خدمت رسانی به مشترکین صنعت برق و تامین برق پایدار گفت: صنعت برق صنعتی پویا و پیشتاز در کل کشور است و باید از فرصت‌های خدمتگزاری در این عرصه به خوبی برای جلب رضایت مردم و خداوند تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های توزیع برق نقطه ثقل صنعت برق کشور هستند اظهار داشت : با انجام اصلاحات در اقتصاد برق امیدواریم مشکلات صنعت برق به ویژه بخش توزیع کاهش یابد و مسیر خدمت رسانی هموار شود.
وی با بیان اینکه تامین برق تعهدات ایجاد شده در حوزه مشترکین جدید و مدیریت مصرف انرژی در ماه های گرم پیش رو را اولویت های نخست کار‌های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان میباشد اظهار داشت: طرح‌های مرتبط با گذر از اوج بار سال ١۴٠٣، هوشمندسازی و کنترل پذیری بار و طرح‌های تبدیل شبکه‌های سیمی مسی به کابل خودنگهدار نیز در زمره برنامه‌های اولویت دار سال جاری است و شاه کلید کلیه فعالیت ها در شرکت افزایش بهره وری خواهد بود.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق شمال استان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به آنان مواجه می‌کند.
سلیمانی با بیان اینکه خوشبختانه در سنوات اخیر کارهای خوبی صورت گرفته و کاهش مدت زمان قطعی های برق را در شمال استان داشته‌ایم اما برای رسیدن به نقطه مطلوبتر، بایستی هزینه و برنامه‌ریزی کرد، تعمیرات به موقع، اضافه کردن کلیدهای هوشمند در شبکه و انجام تعمیرات به صورت خط گرم از جمله اهدافی است که می‌توان در این راستا به آن‌ها دست پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان وصول مطالبات را پاشنه آشیل اصلاحات اقتصادی عنوان کرد و افزود: مهمترین منبع درآمدی شرکت‌های توزیع وصول مطالبات است که علیرغم رتبه های برتر شرکت در شاخص سالیانه وصول مطالبات در دو سال اخیر اما با توجه به سیاست‌های اقتصادی که امسال شرکت توانیر در جهت اصلاح اقتصاد برق در پیش گرفته است باید در زمینه وصول مطالبات در همه بخش ها بصورت ماهیانه تلاش مضاعفی انجام داد و رویکرد وصول ماهیانه بایست تقویت و با همت همکاران به نتیجه برسد.