نشست بررسی وضعیت شبکه برق منطقه همت آباد زاهدان برگزار شد

نشست بررسی وضعیت شبکه برق منطقه همت آباد زاهدان با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنیاد مسکن استان، شهردار منطقه سه و اهالی این منطقه برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، نشست بررسی وضعیت شبکه برق منطقه همت آباد زاهدان با حضور مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل بنیاد مسکن استان، شهردار منطقه سه و اهالی این منطقه برگزار شد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این نشست گفت: افت ولتاژ شبکه برق، فیوزسوزی و خسارت به تاسیسات شبکه برق ناشی از برق های غیر مجاز است.

محمد ابراهیم خمر ادامه داد: منطقه همت آباد زاهدان یکی از مناطق آلوده شهر در استفاده غیرمجاز از شبکه برق است.

وی با اشاره به احداث غیرمجاز مسکن در برخی از مناطق همت آباد که در محدوده منابع طبیعی قرار دارد گفت: با توجه به این موضوع، دستگاه های متولی تاکنون نسبت به اعطای مجوز خدمات رسانی اقدام ننموده و متاسفانه روزانه شاهد افزایش حجم زیادی از شبکه های غیرمجاز برق در این منطقه هستیم.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این حجم استفاده غیرمجاز از شبکه برق باعث افت ولتاژ شبکه، خسارت به تاسیسات برق و لوازم مشترکان برق شده است.

وی با اشاره به اینکه رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خدمت رسانی به مردم است، خاطر نشان کرد: این شرکت آمادگی کامل دارد تا به محض اعطای مجوز خدمات رسانی نسبت به برقرسانی و توسعه شبکه برق این منطقه اقدام کند.