نشست بررسی تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد

نشست بررسی تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل این شرکت و مجری امور فرهنگی، دینی و ایثارگران شرکت توانیر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، در این نشست که با حضور همکاران منابع انسانی، امور ایثاگران و گزینش برگزار شد، گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده تبدیل وضعیت
ایثارگران در این شرکت ارائه شد.
بر اساس گزارش ارائه شده تاکنون ۲۷۲ نفر از خانواده ایثارگران در شرکت برق منطقه ای خوزستان متقاضی تبدیل وضعیت شده که ۹۶ نفر از آنها حکم سازمانی و شماره مستخدمی گرفته اند و ۱۴۸ نفر
نیز برای طی مراحل فرایندی تبدیل وضعیت به هسته گزینش توانیر معرفی شده اند که پس از دریافت نظریه گزینش در خصوص تبدیل وضعیت این دسته نیز اقدامات لازم انجام می شود.
در این گزارش همچنین برخی از موانع و مشکلات در چگونگی تبدیل وضعیت ایثارگران نیز ارائه شد تا در این خصوص تصمیم گیری و به شرکت ابلاغ شود.
سید محسن وهابی مجری امور فرهنگی، دینی و ایثارگران شرکت مادر تخصصی توانیر نیز در این نشست با مناسب خواندن سرعت عمل تبدیل ضعیت ایثارگران در شرکت برق منطقه ای خوزستان، گفت:
در این شرکت ۸۰ درصد اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت ایثارگران انجام شده و ۲۰ درصد باقیمانده مربوط به موارد قانونی بوده که در حال پیگیری است.
وی بیان کرد: یک کارگروه در روزهای آینده در توانیر تشکیل می شود تا مسائل و مشکلاتی که در زمینه تبدیل وضعیت ایثارگران وجود دارد و شرکت ها از جمله برق منطقه ای خوزستان اعلام کرده، بررسی
و در خصوص این موارد تصمیم گیری لازم صورت می گیرد.
گفتنی است در این نشست همچنین به سایر مسائل و موضوعات کارمندان ایثارگر پرداخته شد.