به میزبانی برق منطقه ای استان فارس برگزار شد

نشست انجمن اسلامی ادارات و کارخانجات استان فارس

نشست اعضای انجمن اسلامی ادارات و کارخانجات استان فارس به میزبانی شرکت برق منطقه ای فارس و با حضور مدیر عامل این شرکت و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و اعضای انجمن اسلامی در شرکت برق منطقه ای فارس برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در حاشیه این نشست با تقدیر از همراهی و مشارکت دستگاههای فرهنگی برای برگزاری این نشست یاد آور شد : رسالتی که امروز دستگاههای تبلیغی و فرهنگی برای جهاد تبیین بر عهده دارند رسالتی بزرگ و سرنوشت ساز است.
مهندس حقیقی ، ضرورت «جهاد تبیین» و گام های مهم برای مقابله با هجمه‌‌های دشمن را برشمرد و گفت : در میدان مقابله با هجمه‌ های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس ادامه داد : در میدان مقابله با هجمه‌ های دشمن باید به تبیین دقیق و تشریح مستند بسیاری از حقایق و واقعیت‌های فکری، اعتقادی، سیاسی، تاریخی و فرهنگی پرداخت و با ابزارهای نشر و رسانه‌های مرجع و کارآمد در اختیار عموم مخاطبان قرار داد.مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این نشست با تقدیر از خدمات و همراهی و همکاری مدیر عامل برق منطقه ای فارس ، جهاد تبیین را الگویی جهانی برای مقابله با استکبار دانست و روشنگری مقام معظم رهبری در این عرصه را ستود و آن را یک ضرورت برای جامعه امروزی دانست.
حجت‌الاسلام حسن قانع، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در ادامه خاطر نشان کرد : انجمن های اسلامی رسالتی بزرگ در جهاد تبیین دارند و باید با تلا ش و کوشش انجمن های اسلامی فضای ادارات و کارخانجات به فضای فرهنگی و تبلیغ شعائر اسلامی تبدیل شود.
در این نشست حجه الاسلام قانع با اعطای لوح از خدمات و همکاری مهندس حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در حوزه اقامه نماز اول وقت در این شرکت و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در حوزه خواهران تقدیر کرد ، در بخشی از این لوح تقدیر آمده است : در نظام تسبیح گوی هستی ، گوهر بی نظیر نماز سبب حرکت افق پیمای بندگان در سراپرده گیتی است ، و این زلال معنویت جان تشنگان معرفت و محبت را از سوی پروردگار سیراب می نماید.
هر چند اجر تلاش اقامه کنندگان نماز تنها شایسته درگاه احدیت است لذا شایسته است به مناسبت ماه مبارک رمضان این لوح سپاس به جهت اقدامات ارزشمند در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز و حمایت از فعالیت های دینی و فرهنگی در مجموعه صنعت برق فارس تقدیم گردد.