نرخ خروج اضطراری نیروگاه مفتح به یک درصد رسید.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: این نیروگاه برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر آمادگی تولید در میان نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور شده است. عبدالمجید دیناروند با اشاره به کسب این رتبه در پیک تابستان سال گذشته، پایداری واحدهای نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین مشخصه‌های واحدهای […]

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح همدان گفت: این نیروگاه برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر آمادگی تولید در میان نیروگاه‌های حرارتی سراسر کشور شده است.

عبدالمجید دیناروند با اشاره به کسب این رتبه در پیک تابستان سال گذشته، پایداری واحدهای نیروگاه، توانایی تولید نامی و کاهش خروج اضطراری را از مهمترین مشخصه‌های واحدهای نیروگاهی برشمرد و افزود: با شروع روند روبه رشد نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ این مجموعه موفق شد برای دومین سال متوالی رتبه نخست آمادگی تولید را از آن خود کند.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر خروج اضطراری این نیروگاه در طی پنج سال گذشته، افزود: نرخ خروج اضطراری از ۱۱٫۶ درصد در سال ۹۵ به ۱٫۱۲ درصد در سال ۹۹ کاهش یافته است که این موضوع یک موفقیت بزرگ برای صنعت تولید برق محسوب می‌شود.
دیناروند ضمن تأکید بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تکرار موفقیت قبلی گفت: نیروگاه شهید مفتح با آمادگی ۱۰۰ درصدی و پایدار انرژی در تابستان سال‌جاری نقش مهمی در تأمین بخشی از نیاز شبکه سراسری برق کشور داشته است.