نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق یزد

با توجه به انتصاب مدیرعامل این شرکت به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد نخستین جلسه این شورا به ریاست ابوالفضل اسدی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های محمد مهدی جوادیان […]

با توجه به انتصاب مدیرعامل این شرکت به عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد نخستین جلسه این شورا به ریاست ابوالفضل اسدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های محمد مهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌‌ای یزد و رئیس سابق شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان، اهمیت مدیریت مصرف آب و برق در ایام حساس کنونی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به چالش‌های پیش آمده برای تامین برق مردم و صنایع، لازم است برنامه ها و پیشنهاد های مدیران شورا فائق شدن بر مشکلات تابستان و زمستان سال‌جاری و همچنین تابستان سال آینده مطرح و امیدواریم با همکاری سایر مدیران استان بتوانیم از این ایام با موفقیت عبور کنیم.

بررسی علل ناترازی تولید و مصرف انرژی برق در سال ۱۴۰۰، خشکسالی، رشد مصرف ، تاثیر ماینر‌ها در افزایش مصرف برق و تشریح وضعیت آمادگی نیروگاه‌ها و واحد‌های در دست تعمیر دولتی و غیر دولتی استان نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

همچنین اقدامات پیشگیرانه و قابل اجرا در زمینه فرهنگسازی مصرف آب و برق، تداوم همکاری و هماهنگی در خصوص تامین برق چاه‌های آب شرب، درخواست پیشنهاد اقدام مشترک شرکت های آب و برق در مورد مدیریت مصرف کولر‌های آبی خانگی و ادارات و نیز برخی دیگر از موارد مطرح شده در نشست هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد بود.