نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران برق اهواز در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

مدیرعامل برق اهواز گفت: برای عبور موفق از پیک تابستان پیش رو باید از همه ظرفیتهای فنی، اجتماعی، رسانه ای و ارتباطی استفاده کنیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز نخستین جلسه شورای معاونین و مدیران برق اهواز به منظور جمع بندی برنامه های عبور از پیک بار ۱۴۰۱امروز چهارشنبه ۱۷فروردین بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرعامل برق اهواز در این جلسه باتبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال”تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”نام گذاری شده است و مجموعه برق اهواز که تلفیقی از دانش و تجربه است با سرلوحه قرار دادن این شعار در مسیر رفاه عمومی  و رشد و توسعه ایران اسلامی گام بر می دارد.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: تابستان پیش رو و گرمای پیش از موعد نیازمند برنامه ریزی بیشتر و آمادگی برای عبور موفق از پیک بار دارد که با تلاش همکاران و انجام اقدامات پیشگیرانه و بهینه سازی شبکه در تلاش هستیم برق پایدار و با ولتاژ کیفی در اختیار مردم شریف کلانشهر اهواز قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت انرژی الکتریکی در زندگی روزمره مردم و هزینه های بالای تولید تا توزیع، باید برنامه های مدیریت مصرف را جدی بگیریم و با برقراری ارتباط سازنده با شهروندان و صاحبان کسب و کار و بدون خلل در ارائه خدمات، در مسیر مصرف بهینه گام برداریم.

شیاری با اشاره به رشد و توسعه در شهر اهواز تصریح کرد: ظرفیت سازی و ایجاد پستهای هوائی جدید یکی دیگر از برنامه هائی است که باعث حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار می شود که در این راستا اجرای عملیات های بازدید مستمر از تجهیزات، ترموویژن و رفع نقص و اورهال کلیه ترانسها و تجهیزات منصوبه انجام شده و همکاران توجه کنند که این مبحث را بصورت ویژه مد نظر داشته باشند.

مدیرعامل برق اهواز پدیده استفاده از برقهای غیرمجاز را از عوامل آسیب رسان به شبکه توصیف کرده و اظهار داشت: اختلاف قیمت برق توزیعی در کشور با قیمت جهانی باعث شده برخی با بکارگیری دستگاههای رمز ارز دیجیتال غیرمجاز و همچنین برق غیرمجار حقوق دیگران را تضییع نمایند که در این راستا امور مشترکین برنامه های تست و بازرسی و کشف ماینرهای غیرمجاز را با همکاری نیروی جان برکف انتظامی و حکم قضائی دنبال کندتا بتوانیم خدمات مطلوب برق را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.

وی همچنین اظهار داشت: همه تلاشهای صورت گرفته در شرکتهای توزیع در نهایت با میزان خاموشی به ازای هر مشترک سنجیده می شود و با توجه به چشم انداز رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک در کلانشهر اهواز، تمام برنامه های ما باید در مسیر تحقق این هدف قرار بگیرد تا بتوانیم رفاه و آسایش مردم و امنیت سرمایه گذاری از جهت تامین برق مطمئن و پایدار را فراهم کنیم.

شیاری همچنین گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد تابستان سختی پیش رو داریم و به منظور تامین برق و رفاه و آسایش مردم، باید از همه ظرفیتهای اجتماعی، رسانه ای و ارتباطی استفاده کنیم تا با استفاده از ظرفیت شهروندان و تغییر نگاه نسبت به مصرف انرژی از این سرمایه های ملی صیانت کنیم