میهمانی لاله ها

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس به همراه جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان برق منطقه ای همزمان با روز میهمانی لاله ها در گلزار شهدای شیراز حضور یافتند و به غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا پرداختند . به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس […]

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس به همراه جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان برق منطقه ای همزمان با روز میهمانی لاله ها در گلزار شهدای شیراز حضور یافتند و به غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا پرداختند .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، حضور کارکنان برق منطقه ای فارس در این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به دعوت مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری فارس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است.

مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس در حاشیه این مراسم با بیان اینکه غبار روبی قبور مطهر شهیدان فضیلتی بزرگ است که با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب هر سال همزمان با هفته دفاع مقدس شامل حال مدیران می گردد اظهار داشت : فضیلت های شهدا آنقدر است که همه برکاتی که جامعه ما از آن برخوردار است برگرفته از همین فضایل است ، شهیدان ولی نعمت های انقلاب ونظام هستند که باید خاطره معنوی و ایثارگری آنان برای همیشه حفظ شود .

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها با اهمیت دادن به بحث ایثارگری و حفظ آن در جامعه، وظایفی را برای مردم پیرامون احترام به خانواده شهدا و تجدید خاطره شهدا برشمرده‌اند و این رسالت ماست که در این مسیر تداوم بخش راه شهیدان و ایثارگران باشیم .

هشت سال دفاع مقدس برای جنگ نرم امروز  می‌تواند به عنوان یک الگو  استفاده شود، سلوک، تحمل سختی‌ها و صبر از مهمترین ویژگی‌های رزمندگان دفاع مقدس بود تا در جنگ موفق شدند.

هشت سال دفاع مقدس الگویی برای سبک زندگی ما می‌تواند باشد، افرادی که در اوج سختی‌ها و مشکلات مبارزه کردند و در میدان جنگ دوست و دشمن را شناختند و کار را به نتیجه رساندند.

جنگ نرم بدون شک میدان رزم نمی‌شناسد و هر کجا که برای نبرد فرهنگی باشد باید مقتدرانه ایستاد و مبارزه کرد ، همان جا مکانی برای عملیات سلبی و ایجابی ما علیه دشمن است، بدون شک مرام اخلاقی و سلوک زندگی  رزمنده می‌تواند الگویی بی بدیل برای امروز ما باشد.