میز خدمت جهادی مدیریت توزیع برق کرمان در مسجدجامع هوتک

میز خدمت جهادی مدیریت توزیع برق کرمان در مسجدجامع هوتک

به گزارش برقاب،میز خدمت جهادی مدیریت توزیع برق کرمان در مسجدجامع هوتک

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای خدمت رسانی به مردم شریف و نجیب شهرستان کرمان ، میز خدمت جهادی مدیریت توزیع برق این شهرستان در مسجد جامع هوتک برگزار شد. .

به گزارش  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، ، همزمان با دهه مبارک فجر، مدیر و کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان در حاشیه نماز جماعت  ظهر و عصر مسجد جامع  هوتک با حضور در میز خدمت این شرکت، به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

شهروندان با مراجعه به مدیران، کارشناسان مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان  سوالات و مطالبات خود را در محل میز خدمت توزیع برق شمال استان  مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.
محمدرضا عرب زاده  مدیر توزیع برق شهرستان کرمان گفت: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به جدیت آن را دنبال می کند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره  تماس ۱۲۱ و یا از طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان درمیان بگذارند.
وی با تقدیر از زحمات سازمان بسیج کارمندان  و ادارات استان به جهت برگزاری میز خدمت جهادی  که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده و مشترکین صنعت برق در مناطق کم برخوردار میتوانند از نزدیک با مسئولین ملاقات چهره به چهره داشته باشند اظهار داشت:  برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان است و این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.
شایان ذکر است این طرح به مناسبت ایام الله مبارک فجر در مساجد شهرستان  کرمان در حال اجرا است.