میز ارتباطات مردمی در صنعت اب و برق گلستان راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مهدی جهانیان معاون مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو و نماینده تام الاختیار وزیر به همراه ناصر آزادی معاون مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو در گلستان حضور پیدا کرده و طی دو روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر به مطالبات، درخواستها و شکایات مردم درحال رسیدگی می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در این میز ارتباطات مردمی، مدیران و معاونین زیر مجموعه وزارت نیرو در استان گلستان، شامل شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت آب و فاضلاب ، برق منطقه ای و آب منطقه ای به صورت مستقیم به مراجعین خدمات لازم را ارائه می دهند.
علی اکبر نصیری در خصوص نحوه ارائه خدمات به مردم گفت: مراجعین به میز ارتباطات مردمی پس از پذیرش، کد رهگیری دریافت می کنند تا پس از رسیدگی و دستور نهایی، از روند و جزئیات اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.
رییس شورای انسجام بخشی صنعت اب و برق گلستان اضافه کرد:افرادی که به هر دلیل موفق به حضور در این محل و دریافت خدمت نشده اند، میتوانند با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل شده و درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.
ارسال دیدگاه