میز ارتباطات مردمی در صنعت اب و برق گلستان راه اندازی شد

میز ارتباطات مردمی حوزه صنعت اب و برق با حضور نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۱و۱۲اسفندماه ) در سالن دانشگاه شهید چمران استان گلستان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛ همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مهدی جهانیان معاون مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نیرو و نماینده تام الاختیار وزیر به همراه ناصر آزادی معاون مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو در گلستان حضور پیدا کرده و طی دو روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر به مطالبات، درخواست‌ها و شکایات مردم درحال رسیدگی می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: در این میز ارتباطات مردمی، مدیران و معاونین زیر مجموعه وزارت نیرو در استان گلستان، شامل شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت آب و فاضلاب ، برق منطقه ای و آب منطقه ای به صورت مستقیم به مراجعین خدمات لازم را ارائه می دهند.
علی اکبر نصیری در خصوص نحوه ارائه خدمات به مردم گفت: مراجعین به میز ارتباطات مردمی پس از پذیرش، کد رهگیری دریافت می کنند تا پس از رسیدگی و دستور نهایی، از روند و جزئیات اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.
رییس شورای انسجام بخشی صنعت اب و برق گلستان اضافه کرد:افرادی که به هر دلیل موفق به حضور در این محل و دریافت خدمت نشده اند، می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل شده و درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.