به مناسبت هفته مدیریت مصرف برپا شد:

میزخدمت شرکت توزیع نیروی برق در آیین‌های نمازجمعه شهرستان‌های استان زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از برگزاری میزهای‌خدمت این شرکت در آیین‌های عبادی سیاسی نمازجمعه سراسر شهرستان‌های استان زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی با اعلام اینکه این میزخدمت‌ها با هدف ارائه خدمات و رسیدگی به مطالبات مردمی برپا شدند، گفت: پاسخگویی به سوالات شهروندان پیرامون نحوه رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف انرژی، تشریح وضعیت تولید و توزیع برق در کشور از مهمترین مسایلی بود که توسط مراجعان مطرح و توسط کارشناسان توزیع برق زنجان پاسخ داده شد.

جوادی همچنین از توزیع آخرین تولیدات محتوایی در حوزه مدیریت مصرف در این آیین خبر داد و افزود: با تلاش همکاران توزیع برق زنجان بروشورها و تولیدات محتوایی گوناگونی برای روش‌های مصرف درست انرژی در منزل و محل کار تهیه شده بود که با استقبال ویژه شهروندان روبرو شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، ضمن تجلیل از ائمه جمعه استان زنجان در پرداختن به لزوم رعایت مدیریت مصرف برق در تابستان و استفاده از آموزه‌های شرعی برای تشویق مردم به صرفه‌جویی گفت: خوشبختانه با هماهنگی نماینده محترم ولی‌فقیه و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان زنجان گام‌های بلندی در ارائه آموزه‌های دینی و فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برداشته شده است.

پیام جوادی، با تاکید بر پیامدهای مثبت رعایت الگوی مصرف درست در جامعه عنوان کرد: استفاده به اندازه از انرژی علاوه بر تسریع در توسعه اقتصادی و اجتماعی از هدر رفتن منابع و تخریب محیط زیست پیشگیری می‌کند که این بخش مهمترین دستاورد صرفه‌جویی است چراکه حفظ منابع طبیعی کشور وظیفه‌ای همگانی، اخلاقی و شرعی است که همه شهروندان باید با جدیت رعایت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: براساس دستورالعمل شرکت توانیر مشترکان برق خانگی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند با کاهش هر کیلووات‌ساعت مصرف خود ۵برابر تعرفه(تا۵۰۰تومان) به عنوان پاداش مدیریت مصرف دریافت نمایند.

گفتنی است مشترکان می‌‎توانند برای اطلاع از میزان مصرف خود در دوره‌های پیش و همچنین دریافت راهکارهای مدیریت مصرف اپلیکیشن کاربردی برق‌من را از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به نشانی www.zedc.ir دریافت نمایند.