موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در کنگره جهانی سیرد

یک مقاله از شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در کنفرانس سیرد ایتالیا،معتبر ترین نهاد علمی بین المللی صنعت توزیع نیروی برق جهان جهت ارائه حضوری پذیرفته شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، کنفرانس سیرد ۲۰۲۳ در اوایل امسال در شهر رم ایتالیا برگزار می شود. عنوان این مقاله «کاهش مصرف برق از طریق بازی وارسازی با اپلیکیشن گیمیفای » است.این مقاله حاصل زحمات تیم و گروه بازی وارسازی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که تهیه و به کنفرانس مزبور ارسال شده است که پس از داوری دو مرحله ای پذیرفته شده است.
پذیرش این مقالات افتخاری دیگر برای میهن اسلامی است :کنگره جهانی سیرد هر دوسال یکبار در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می شود. کنگره جهانی سیرد در واقع معتبر ترین نهاد علمی بین المللی است که به صنعت توزیع نیروی برق و ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فنی آن می پردازد امیدواریم موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بتواند راهگشای کامیابی های آینده در سطح استان و کشور باشد.
لازم به ذکر است؛بیست و هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی سیرد، ۱۲ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ ( ۲۲ تا ۲۵خرداد ۱۴۰۲) در شهر رم ایتالیا برگزار خواهد شد. همچنین در گردهمایی خادمین صنعت برق استان بوشهر از کارشناسان روابط عمومی آقای حمید حق جو و خانم زارع زاده تجلیل به عمل آمد. یادآوری می شود؛ اسامی پذیرفته شدگان در سایت رسمی جشنواره به نشانی زیر در دسترس است.که آی دی پذیرفته شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر شماره ۱۰۴۲۱ می باشد.