معلمان، سفیران مصرف بهینه برق 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در مراسم بزرگداشت مقام معلم ، معلمان را سفیران انرژی ناميد که می توانند در فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و ارزش آن ، برای دانش آموزان و آینده  سازان جامعه بسیار موثر باشند.

مراسم بزرگداشت مقام معلم  ،همزمان با هفته معلم و با حضور همسر همکاران که به شغل شریف معلمی  اشتغال دارند، در سالن شهید سلیمانی ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت:تک تک پزشکان ،پرستاران،مهندسین،حقوقدانان و …دست پرورده ی معلمان هستند .

حسین قدیمی افزود:هرچه مقام معلمان بالاتر رود مقام و ارزش آن جامعه افزون تر می شود.

وی گفت:شغل معلم فقط تعلیم نیست ،پرورش اخلاق،رفتار،تفکر و دیدگاه دانش آموزان نیز بر عهده ی معلمان می باشد.

قدیمی تشکیل کارگروهی متشکل از معلمان حاضر در مراسم را به منظور آموزش و فرهنگ سازی همگانی مدیریت مصرف برق  در مدارس  استان ، در قالب سفیران برق خواستار شد .

رویا اللهقلی پور مشاور مدیر عامل  در امور زنان و خانواده و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم ،تصریح کرد:کارکنان شرکت توزیع نیروی برق ،ارمغان آور روشنایی و معلمان عزیز ارمغان آور دانایی هستند .

وی در ادامه ضمن درخواست همکاری از معلمان حاضر در مراسم در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه برق،به بیان روش های مصرف بهینه برق در بخش خانگی پرداخت.

اللهقلی پور  هم چنین امکانات سامانه برق من را تشریح کرد و  الگوی  مصرف برق در مناطق عادی و گرمسیر در ماه های غیر گرم و ماه‌های گرم سال را نیز متذکر شد .

در ادامه این مراسم که روز دوشنبه ۱۹اردیبهشت ، با حضور مدیرعامل ،معاونین و برخی مدیران برگزار شد،از همسر همکاران در شغل شریف معلمی ،با اعطای لوح و بسته های فرهنگی مدیریت مصرف برق تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در شرکت توزیع برق استان اردبیل  ۳۷همسر همکار در شغل شریف معلمی در سطح استان مشغول خدمت می باشند .