معرفی مدیران امور آب و فاضلاب شهرستانهای رامسر و کلاردشت

در احکامی جداگانه از سوی مهندس برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران، مدیران امور رامسر و کلاردشت معرفی شدند.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مدیرعامل شرکت در مراسم تکریم و معارفه مدیران آبفا در شهرستان‌های رامسر و کلاردشت، مهندس برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران اظهار داشت که استان مازندران با جمعیت ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در پیک مصرف و ایام تعطیل، جمعیتی تا ۱۰ تا ۲۰ میلیون نفر را پذیرای خدمات آبفا می‌کند. این ازخودگذشتگی و مهمانوازی مردم استان را نشان می‌دهد.

مهندس برارزاده با تأکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب برای خدمت دهی به این تعداد از جمعیت ثابت، مسافر و شناور اظهار کرد که تامین آب شرب، یکی از مهمترین مسائل مربوط به خدمت دهی به این تعداد از جمعیت است. امور آب و فاضلاب برای تأمین آب شرب، مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان را به دولت پیشنهاد داده است و در فاز ۲ محرومیت زدایی نیز پیش بینی شده است که ۱۳۵۰ روستا به آب شرب دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد که تأمین آب شرب پایدار و بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردار یکی از ضروریات است. برای این منظور، طرح های آبرسانی در سطح مازندران توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، بنیاد برکت و سایر سازمان ها و بنیادها در حال اجرا است.

در ادامه مراسم، مهندس حسین شاهپوری و مهندس سعید مجلج نژاد به عنوان مدیران جدید امور آب و فاضلاب رامسر و کلاردشت توسط مدیرعامل شرکت اهدا و از زحمات مهندس کامبوزیا عسگریان که به افتخار بازنشستگی نائل آمد و اسماعیل مشایخ تقدیر شد. این تغییرات در مدیریت آبفا در این شهرستان ها به منظور بهبود و ارتقای خدمات آبفا انجام شده است.