معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی وزارت نیرو

با اعلام نتایج مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و نماز وزارت نیرو، ۴ تن از فرزندان همکار شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به مرحله ی کشور راه یافتند. به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، دبیر شورای فرهنگی این شرکت اظهار کرد: این جشنواره به صورت سالانه و به […]

با اعلام نتایج مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و نماز وزارت نیرو، ۴ تن از فرزندان همکار شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به مرحله ی کشور راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، دبیر شورای فرهنگی این شرکت اظهار کرد: این جشنواره به صورت سالانه و به منظور افزایش بصیرت دینی و فرهنگ قرآنی در میان کارکنان وزارت نیرو و خانواده‌های آن ها برگزار می گردد.

محمدرضا جهانشاهی افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده، دو رده سنی “مقطع اول” شامل دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه و “مقطع دوم” شامل دوره دوم متوسطه، برای این جشنواره تعیین گردید.

وی با اشاره به رشته های مختلف این جشنواره خاطرنشان کرد: قرائت و تحقیق، حفظ، مفاهیم و نماز، ۴ رشته اصلی برای حضور در این جشنواره می باشد.

جهانشاهی اظهار کرد: مجموع شرکت کنندگان، ۴۳ نفر از فرزندان همکار این شرکت بوده است که ۴ نفر از آن ها با کسب حدنصاب مورد نیاز امتیازات به مرحله کشوری راه یافتند.

دبیر شورای فرهنگی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر اسامی برگزیدگان مسابقات را بدین شرح اعلام کرد: ملیکا بارگاهی در رشته نماز (مقطع اول)، فاطمه کردوانی در رشته نماز (مقطع دوم)، فریبا مهندسی در رشته مفاهیم (مقطع دوم) و هلنا نجاتی در رشته حفظ موضوعی (مقطع اول) به عنوان برگزیدگان این جشنواره در سطح استان بوشهر معرفی شدند.

محمدرضا جهانشاهی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، آزمون های مربوطه به صورت مجازی برگزار گردید.

وی یادآور شد: همچنین ۱۸ نفر از فرزندان همکاران در رده سنی نونهالان در رشته حفظ شرکت نمودند که ۹ نفر به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.