مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت عنوان کرد:

معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو از مرز باشماق مریوان بازدید کرد

"دکتر حیدری" معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و مشاور امور ایثارگران وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب وبرق کردستان روز جمعه 10 شهریور 1402 از زیرساخت های حوزه آب و برق مرز باشماق بمناسبت اربعین حسینی ، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش برقآب، دکتر حیدری معاون پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس و مشاور امور ایثارگران وزارت نیرو و مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان در روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ به زیرساخت‌های حوزه آب و برق مرز باشماق دیداری را بمناسبت اربعین حسینی انجام دادند. در این بازدید، آخرین وضعیت تدابیر در نظر گرفته شده برای مرز باشماق مریوان بررسی و طبق آن پیشروی‌های لازم انجام شد. به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت‌های آب و برق، وزارت نیرو نقش اساسی و مهمی در ارائه خدمات و تسهیلات به زائران اربعین حسینی ایفاد نموده است. شورای هماهنگی صنعت آب و برق کردستان نیز با هفتگی برگزاری جلسه و پیگیری موارد مرتبط با این همایش عظیم ملی در حوزه آب و برق، اقدامات لازم را به عمل می‌آورد.

مهندس آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان، در این بازدید گزارشی ارائه کرده است که در آن به مجموعه اقدامات شرکت‌های صنعت آب و برق استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین حسینی و تسهیل تردد زائران اشاره نموده است. در سال گذشته نیز مجموعه صنعت آب و برق کردستان با تمام جدیت خدمات و تسهیلات مورد نیاز زائران را فراهم نموده است.

بازدید دکتر حیدری و مدیران عامل صنعت آب و برق در مرز باشماق مریوان یک فرصت مناسب برای ارزیابی و بررسی آخرین تدابیر انجام شده از سوی وزارت نیرو در جهت تأمین زیرساخت‌های آب و برق برای زائران اربعین حسینی بوده است. این بازدید نشان می‌دهد که وزارت نیرو با اهمیت قرار دادن این موضوع، به عنوان یکی از ارکان اصلی تأمین کننده زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه آب و برق به نحو احسن عمل نموده است.

در نهایت، ارائه گزارش توسط مهندس آریانژاد نشان می‌دهد که شرکت‌های صنعت آب و برق استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اربعین حسینی و تسهیل تردد زائران اقدامات موثری را به عمل آورده‌اند. این اقدامات نشان می‌دهد که صنعت آب و برق کردستان تمام تلاش خود را به عمل می‌آورد تا خدمات و تسهیلات بیشتری در این مراسم مهم ارائه کند.