معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه ای سمنان بازدید کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با حضور در مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع شرکت برق منطقه ای سمنان از فعالیت های این مرکز بازدید نمودند.

 

مهندس مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن قدردانی از پیگیری و توجه استاندار سمنان و معاونین استانداری از شرایط بوجود آمده به علت برودت هوا گفت: هرچند که در فصل زمستان، ناترازی تولید و مصرف همانند تابستان بوجود نمی آید ولی نیروگاه های برق کشور که عمدتاً با مصرف گاز، قابلیت تولید برق دارند به دلیل افزایش مصرف گاز خانگی در روند تامین سوخت گاز نیروگاه های کشور مشکلاتی ایجاد می گردد که کاهش سطح تولید این نیروگاه ها را در پی خواهد داشت.

وی با تشریح وضعیت مقدار مصرف برق استان در بخش صنایع و خانگی گفت: صرفه جویی مردم فهیم استان در برق و گاز موجب می شود که بخش صنعت با شرایط بهتر به تولید و کار خود بپردازند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از همراهی صنایع استان به خصوص صنایع بزرگ در اعمال مدیریت بار ، کمال قدردانی و تشکر را نمود و افزود: به یاری خدا و مشارکت و همراهی همه مردم و بویژه صنایع استان در مدیریت بهینه برق و گاز ، زمستان امسال نیز با کمترین مشکل سپری خواهد شد.

گفتنی ست در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران استان  به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از نیروگاه شهید باکری سمنان و نیروگاه خورشیدی در حال احداث ۱۰ مگاواتی پویای سمنان بازدید و در جریان روند تولید آن قرار گرفتند.