معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش روابط عمومی آبفا، با حکم مدیرعامل آب و فاضلاب استان، “سید مهدی فخراحمد” سکاندار معاونت بهره برداری و توسعه آب این شرکت شد.

پیش از این مسعود مرادیان در حدود ۱۰ سال در پیش از ادغام شرکت های آبفا و پس از آن، عهده دار معاونت های مهندسی توسعه و بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان بود.

خسرو دمساز در آئین تودیع و معارفه معاون آبفا گفت: گردش مدیریت ها امری طبیعی است، تغییراتی که انجام می شود عمدتاً با هدف بهبود و استفاده از همه نخبگان و نیروهای شایسته مجموعه شرکت است.

قائم مقام آبفا گفت: با توجه به شرایط کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در مساله آب، نقش معاونت بهره برداری و توسعه آب بسیار کمک کننده است و حالا شاهد انتصاب فردی هستیم که ارتباطات خوبی هم در استان دارد و از این ظرفیت می توان برای بهبود خدمات به مردم شریف استان در حوزه آب بهره برد.

خسرو دمساز بیان کرد: تلاش همه همکاران باید خدمت بهتر به مردم باشد، این تغییر و تحولات باید قوت قلبی باشد برای همه ما تا با توان و انرژی بیشتر به میدان خدمت به مردم باز گردیم و به ویژه با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال باید همه دست به دست هم دهیم تا مردم کمترین مشکلی را متحمل شوند.

دمساز خاطر نشان کرد: آنچه اما در نهایت ماندگار است سلامت و شفافیت در کار است، خوشبختانه همکاران ما در این حوزه شفاف و صادقانه با همه ناملایماتی که به ویژه در چند سال اخیر و با وجود تحریم ها و مصائب اقتصادی داشتیم، با تمام توان به ویژه در حوزه توسعه و اصلاح شبکه های آب تلاش کردند، ستودنی است و البته کافی نیست و باید برای بهبود آنطور که شایسته مردم استان است جدیت به خرج داد.