مشکل افت فشار آب ۹۰۰۰ شهروند روانسری حل شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غفار صالحی” افزود: رشد جمعیت و به تبع آن افزایش مشترکان و انشعاب‌های واگذار شده، شهرک‌های گل سفید و صالح آباد شهر روانسر را در پیک مصرف با مشکل افت فشار و تا حدودی قطعی آب مواجه می‌ساخت. وی تصریح کرد: بر همین اساس، کار مطالعه و طراحی […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “غفار صالحی” افزود: رشد جمعیت و به تبع آن افزایش مشترکان و انشعاب‌های واگذار شده، شهرک‌های گل سفید و صالح آباد شهر روانسر را در پیک مصرف با مشکل افت فشار و تا حدودی قطعی آب مواجه می‌ساخت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، کار مطالعه و طراحی خطوط انتقال و شبکه توزیع شهرک های فوق توسط کارشناسان حوزه بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان انجام گرفت.

صالحی افزود: خوشبختانه پس از تایید طرح، با اجرای عملیات لوله گذاری به متراژ ۱۲۰۰ متر با اقطار ۱۱۰ و ۱۲۵ میلی‌متر پلی اتیلن و انجام رینگ شبکه توزیع آب در پنج نقطه به منظور تقویت و تامین فشار آب این محلات، مشکل افت فشار و قطعی آب دو محله گل سفید و صالح آباد مرتفع شد.

مدیر امور آبفای شهرستان روانسر خدمت‌رسانی و ایجاد رضایتمندی در جامعه را از مهمترین اهداف شرکت آبفای استان کرمانشاه دانست و گفت: این مهم با همراهی و همکاری مردم شهرستان و با مدیریت صحیح مصرف آب امکان پذیر است.

پ
شهرستان روانسر با ۲۵ هزار و ۹۵۳ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۴۷ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.