مشکل افت فشار آب مناطق شرق اهواز برطرف شد

 سرپرست اداره آب و فاضلاب اهواز از رفع شکستگی خط ۵۰۰ میلی‌متر و حل مشکل افت و بعضاً قطعی آب برخی مناطق شرق اهواز خبر داد. سعید دشتی زاده اظهار کرد: شکستگی به وجود آمده ناشی از عملیات حفاری و خاکبرداری توسط پیمانکار پروژه یک هزار و ۸۶۰ واحدی بنیاد مسکن بوده است. وی اظهار کرد: […]

 سرپرست اداره آب و فاضلاب اهواز از رفع شکستگی خط ۵۰۰ میلی‌متر و حل مشکل افت و بعضاً قطعی آب برخی مناطق شرق اهواز خبر داد.

سعید دشتی زاده اظهار کرد: شکستگی به وجود آمده ناشی از عملیات حفاری و خاکبرداری توسط پیمانکار پروژه یک هزار و ۸۶۰ واحدی بنیاد مسکن بوده است.

وی اظهار کرد: شکستگی خط ۵۰۰ میلی‌متر باعث قطعی آب مناطق ۳۰۰ دستگاه و ۲۵۰ دستگاه صنایع فولاد شد؛ همچنین برخی مناطق شرق اهواز نیز دچار افت فشار آب شدند.

سرپرست اداره آب و فاضلاب اهواز با اشاره به عملیات دو شیفته اکیپ تعمیرات آبفای اهواز تصریح کرد: عملیات ترمیم و رفع شکستگی به وجود آمده توسط سه اکیپ تعمیرات و در دو شیفت از ساعات ابتدایی صبح تا لحظاتی پیش ادامه داشت.

دشتی زاده بیان کرد: شکستگی این خط در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه به وجود آمد که بلافاصله و ظرف مدت کمتر از ۳۰ دقیقه نیروهای عملیاتی در قالب سه اکیپ در محل حاضر شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر و به همت تلاشگران آبفای اهواز شکستگی به وجود آمده ترمیم شده و هیچ گونه مشکلی در آبرسانی به شهروندان نقاط مختلف اهواز وجود ندارد.