مشکلات و موانع احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت مورد بررسی قرار گرفت

این جلسه که با حضور مهندس پیری مدیر عامل، مهندس مهدی‌خانی سرپرست معاونت طرح و توسعه و سایر عوامل اجرایی پروژه برگزار گردید دلایل تاخیرات پیش آمده در پروژه توسط شرکت پیمانکار طرح و مشکلات و موانع احداث پست مطرح و راهکارهای اصلاحی آن نیز بررسی شد. بر اساس گزارش برقآب، مشکلات و موانع احداث […]

این جلسه که با حضور مهندس پیری مدیر عامل، مهندس مهدی‌خانی سرپرست معاونت طرح و توسعه و سایر عوامل اجرایی پروژه برگزار گردید دلایل تاخیرات پیش آمده در پروژه توسط شرکت پیمانکار طرح و مشکلات و موانع احداث پست مطرح و راهکارهای اصلاحی آن نیز بررسی شد.
بر اساس گزارش برقآب، مشکلات و موانع احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت یک جلسه با حضور مهندس پیری مدیر عامل، مهندس مهدی‌خانی سرپرست معاونت طرح و توسعه و سایر عوامل اجرایی پروژه، توسط روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد. در این جلسه، دلایل تاخیرات پیش آمده در پروژه توسط شرکت پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اصلاحی آن نیز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، در این جلسه بر اهمیت راه‌اندازی پست مذکور در موعد مقرر تاکید شد تا با پیگیری جدی در امر اجرای پروژه تسریع شود.