توسط معاونت برنامه ریزی شرکت توزیع برق استان اصفهان

مشکلات شهرستان شاهین شهر مورد بررسی قرار گرفت

پیرو دیدار مردمی مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع برق استان اصفهان با نماینده مردم شریف شاهین شهر ومیمه وبرخواردر مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مردم که در سالن جلسات شرکت توزیع صورت پذیرفت ،مهندس روستایی معاونت برنامه ریزی و هیات همراه با حضور در شهرستان شاهین شهر از نزدیک موارد مطرح شده در دیدار مردمی را بررسی وتصمیمات لازم اتخاذ گردید .

به گزارش برقآب، پیرو دیدار مردمی مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع برق استان اصفهان با نماینده مردم شریف شاهین شهر ومیمه وبرخواردر مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مردم که در سالن حلسات شرکت توزیع صورت پذیرفت ،مهندس روستایی معاونت برنامه ریزی و هیات همراه با حضور در شهرستان شاهین شهر از نزدیک موارد مطرح شده در دیدار مردمی و مشکلات شهرستان شاهین شهر را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

مهندس مشفقی مدیر امور برق شهرستان گزارشات مبسوطی پبرامون مشکلات مطرح نمودو سپس مهندس روستایی با حضور نماینده دفتر آقای حاجی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولین، از بلوارهای سطح شهر جهت اصلاح روشنایی بازدید وسپس باحضوردر شهرک صنعتی مورچه خورت مشکلات برق مربوط به صنایع را بررسی نمودند. مقصد نهایی بازدید شهرک مسکونی در حال ساخت بنیاد مسکن در مورچه خورت بود .

پس از هر بازدید صورت جلسه جهت مساعدت ،مشارکت جهت رفع مشکلات شهرستان شاهین شهر تنظیم می گردید .

معاونت برنامه ریزی در پایان سفر یک روزه به شاهین شهر بیان داشت شرکت توزیع برق استان اصفهان تمام سعی وتلاش خود را دارد تا بتواند خدمات شایسته ای را در پهنای وسیع این استان به مردم ارائه نماید.