مشترکان پایتخت با تداوم مدیریت مصرف برق یاور صنعت برق باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ “حسین صبوری ” مدیر عامل این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از مشترکان فهیم پایتخت در خصوص مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این موضوع شد و از مشترکان پایتخت درخواست کرد تا با همراهی خود، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند. در همین […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ “حسین صبوری ” مدیر عامل این شرکت ضمن تقدیر و تشکر از مشترکان فهیم پایتخت در خصوص مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این موضوع شد و از مشترکان پایتخت درخواست کرد تا با همراهی خود، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند.

در همین خصوص روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد؛

مشترکان محترم پایتخت همان طور که مستحضر هستید استفاده بی رویه رمز ارزهای غیر مجاز از شبکه برق،  افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس و هم چنین کاهش بارندگی ها، باعث بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور شده است. بروز خاموشی های پراکنده در سطح کشور و هم چنین پایتخت، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تمام توان و قوا با همکاری و مدیریت مصرف مشترکان محترم، اقدام به کاهش خاموشی ها کرده است.

از آن جایی که تامین برق مستمر و پایدار نیازمند همدلی و همراهی تک تک شما شهروندان است، لذا برای تحقق این موضوع رعایت توصیه های مدیریت مصرف در بخش خانگی ، تجاری ، صنعتی و غیره ضروری است، تا با این راهکارها خاموشی ها به حداقل و حتی صفر برسد. لذا خواهشمند است با صرفه جویی خود، ما را در این امر یاری کنید.

هم چنین این شرکت تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بخش های مهم از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای برق پایدار و مستمر باشند ، اما ضروری است تمامی این مراکز دارای مولدهای اضطراری آماده به کار باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مشترکان فهیم پایتخت، امیدواریم با همراهی شما برق تابستان گرم سال جاری را با حداقل مشکل تامین کنیم.

لازم به ذکر است فایل جدول برنامه خاموشی احتمالی در سایت شرکت به نشانی www.tbtb.ir  و اپیلیکیشن برق من بارگذاری شده است، که مشترکان می توانند با مراجعه به این سایت از برنامه احتمالی خاموشی منطقه خود مطلع شوند.

نیروهای عملیاتی برق پایتخت با آمادگی کامل به استقبال انتخابات می روند.

با اتخاذ تدابیر ویژه، آمادگی کامل به منظور برق رسانی به شعب اخذ رای و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در تامین برق دستگاه های مرتبط، در زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در پایتخت ایجاد شده است.

 “کامبیز ناظریان” قائم مقام مدیرعامل این شرکت در حاشیه چهارمین نشست کارگروه انتخابات برق پایتخت، مشارکت جمعی تمامی دستگاه های اجرایی در برگزاری شایسته انتخابات پیش رو را ضروری دانست و گفت: به همین منظور از سال گذشته با تشکیل کارگروه ویژه انتخابات مشتمل بر نه کمیته تخصصی، برنامه ریزی لازم به منظور همکاری در برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ انجام شده و با بررسی و اصلاح انشعابات برق تمامی شعب و حوزه های اخذ رای، اطمینان لازم از وضعیت تامین برق این مراکز، حاصل شده است.

“ناظریان” افزود: همچنین با مشاوره کارشناسان مناطق ۲۲ گانه برق پایتخت، مراکز دارای مولدهای اضطراری نیز مورد بازبینی قرار گرفته و مقرر شده است تمامی مولدها در زمان برگزاری انتخابات، آمادگی ورود به مدار مصرف را داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از بازبینی تاسیسات مرتبط با شبکه تغذیه کننده مراکز اخذ رای و محل استقرار دستگاه های اجرایی مرتبط با انتخابات خبر داد و یادآور شد: با توجه به افزایش قابل توجه دمای هوا و شرایط خاص شبکه برق کشور، در زمان برگزاری انتخابات، نیروهای عملیاتی توزیع برق پایتخت با خودروهای مجهز و استقرار در نزدیک ترین موقعیت شهری، آمادگی کامل دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ناشی از افزایش ناگهانی بار شبکه برق تهران، مانع از بروز اختلال در برق رسانی به شعب رای گیری، مراکز سیاسی، امنیتی و انتظامی شوند و در همین راستا مقرر شده است خط ویژه اعلام حوادث اضطراری سامانه تلفنی ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز به رسیدگی به حوادث و مشکلات مرتبط با برق شعب رای گیری در زمان برگزاری انتخابات، تخصیص داده شود.