مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو، از یعقوب دانشی به عنوان بسیجی نمونه پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای خوزستان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، میثم جعفرزاده از یعقوب دانشی فرمانده بسیج پایگاه امام حسین (ع) این شرکت، به عنوان بسیجی نمونه در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد. در لوح تقدیر اهدایی مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو به بسیجی نمونه شرکت برق منطقه ای خوزستان آمده است: امروز بسیجیان عزیز […]

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، میثم جعفرزاده از یعقوب دانشی فرمانده بسیج پایگاه امام حسین (ع) این شرکت، به عنوان بسیجی نمونه در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد.

در لوح تقدیر اهدایی مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو به بسیجی نمونه شرکت برق منطقه ای خوزستان آمده است:

امروز بسیجیان عزیز در اقشار و طبقات مختلف با شاخصه هایی نظیر ایمان عمیق آمیخته به عشق، معرفت، بصیرت ولایت مداری و پایبندی به اصول و ارزش های والای اسلام ناب محمدی (ص) به تکیه گاهی مستحکم برای دفاع همه جانبه از نظام اسلامی و دستاوردهای متعلق به آن تبدیل گشته و با تاسی از سنت پاک نبوی، سیره علوی و فرهنگ جهاد و شهادت در راه صیانت از میهن اسلامی و رشد شکوفایی آن در عرصه های مختلف آماده مجاهدت و ایثارگری می باشند.

اینک بنا به پیشنهاد فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج شرکت مادر تخصصی توانیر، بر خود فرض میدانم از تلاش های چشمگیر و اقدامات موثر و ارزشمند جنابعالی در راستای اجرای ماموریت های بسیج در سال ۱۴۰۰، بعنوان بسیجی نمونه پایگاه مقاومت بسیج شرکت برق منطقه ای خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران مستقل شرکت برق منطقه ای خوزستان، از یعقوب دانشی به عنوان بسیجی نمونه تقدیر و قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از روح الله قلاوند از کارکنان ناحیه شمال این شرکت که در مسابقات کشتی فرنگی سنگین وزن پیشکسوتان جهان به مقام نائب قهرمانی رسیده بود با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.