مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در دومین برنامه خیابان ورزش

در دومین برنامه خیابان ورزش که به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در محل شورابیل برگزار شد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این برنامه مشارکت جدی داشت .

 

بنا به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، در راستای ارتقای سلامت شهروندان و ترویج ورزش همگانی به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری طرح خیابان ورزش پنج‌شنبه‌های هر هفته در محل شورابیل اردبیل برگزار می شود .
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : همزمان با ۱۳ اردیبهشت ماه سالجاری و در دومین هفته این برنامه ، شرکت توزیع برق استان نیز با هدف توسعه آگاهی های عمومی در زمینه مدیریت مصرف برق و ایمنی و ارائه آموزش به شهروندان گرامی در این طرح مشارکت نمود .
اللهقلی پور اظهار داشت : توسعه آگاهی های عمومی و اطلاع رسانی کمپین ها ی انرژی به عموم شهروندان از دیگر اهداف مشارکت در این طرح می باشد تا مردم در حاشیه مراسم های پرنشاط خیابانی و سایر برنامه ها که در پارکها و فرهنگسراهای استان برگزار خواهد شد با استفاده از ظرفیت هنرمندان استانی ، با راهکارهای مدیریت مصرف برق آشنا شوند .