مردم شهرستان داراب برای صرفه جویی و مصرف بهینه آب هم پیمان شدند.

مردم شهرستان داراب در اولین روز از هفته ی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی با حضور در همایش بزرگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب، به منظور مصرف بهینه ی آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی در استفاده از این نعمت الهی با یکدیگر هم پیمان شدند. به گزارش روابط عمومی و […]

مردم شهرستان داراب در اولین روز از هفته ی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی با حضور در همایش بزرگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب، به منظور مصرف بهینه ی آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی در استفاده از این نعمت الهی با یکدیگر هم پیمان شدند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان فارس، همزمان با آغاز هفته ی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی (یکم الی هفتم تیر ماه) در همایشی با عنوان مدیریت مصرف آب، که با حضور سید علی خلیلی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی و علی خلیلی مسئول امور ایثارگران شرکت آبفا استان فارس، محمد صادق جباری مدیر امور آبفا، جمعی از مسولین محلی، دانش آموزان، بانوان و اقشار مختلف مردم شهرستان داراب، در شهر داراب برگزار گردید، ضمن تشریح وضعیت منابع آب شهرستان و تأکید بر لزوم مدیریت مصرف آب، کاربردی ترین روش های صرفه جویی در مصرف آب مرور گردید.
بنا بر همین گزارش، در این برنامه که در سالروز ولادت امام رضا(ع) و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، امور آبفا شهرستان داراب بابرنامه هایی متنوع، اعم از اجرای مولودی خوانی، شعر خوانی، سخنرانی و آموزش روش های صرفه جویی، اهداء جوایز مسابقه نقاشی با موضوع آب و… تلاش نمود تا راه های استفاده صحیح و بهینه ی مصرف آب را به شرکت کنندگان آموزش دهد.

گفتنی است، روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس همزمان با آغاز هفته ی صرفه جویی در مصرف آب و انرژی (یکم الی هفتم تیر ماه) فعالیت های فرهنگی گسترده ای را با مضمون مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف آب، در شهرها و روستاهای استان آغاز نموده است.