مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز

مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان همکاران وزارت نیرو در رشته‌های حفظ، اذان و قرائت تحقیق، مفاهیم و نماز ۲۳ و ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد یحیی بند علی زاده اظهار داشت: این مسابقات در مرحله استانی در روزهای ۵ و […]

مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان همکاران وزارت نیرو در رشته‌های حفظ، اذان و قرائت تحقیق، مفاهیم و نماز ۲۳ و ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد

یحیی بند علی زاده اظهار داشت: این مسابقات در مرحله استانی در روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه برگزار شده بود که خوشبختانه ۶ نفر از فرزندان همکار به مرحله کشوری راه یافته بودند.
وی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۸۰ نفر از فرزندان همکار صنعت آب و برق در مرحله استانی گفت: مهمترین هدف از برگزاری جشنواره قرآنی، آشنایی فرزندان با مفاهیم دینی، قرآنی و نشر نماز بین نسل جوان و نوجوان و نیز پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با تربیت اسلامی میباشد.
یحیی بندعلیزاده در این مسابقه قرآنی که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت مجازی در حال برگزاری بود، افزود: ۳ نفر از این عزیزان در رشته حفظ و ۳ نفر در رشته مفاهیم می باشند.
بند علی زاده ادامه داد: در رشته حفظ فهیمه اسدی، فاطمه شبانی زاده ، الشن فتحی و در رشته مفاهیم نیز محدثه صدیقی، علی اخوان و نرگس بایرامی حضور دارند.
وی راهیابی فرزندان به این مرحله را مایه ی افتخار برای شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل دانسته و ابراز امیدواری کرد ، انشاالله هر  ۶ نفر جزو نفرات برتر این دوره از مسابقات شوند.