مراسم یادبود دفاع مقدس با شعار “ما متحدیم”

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیرعامل، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خانواده های معزز شهدا و ایثارگر همکار به مناسبت هفته دفاع مقدس و با محوریت شعار ما متحدیم برگزار شد.

به گزارش برقآب، مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیرعامل، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خانواده های معزز شهدا و ایثارگر همکار به مناسبت هفته دفاع مقدس و با محوریت شعار ما متحدیم برگزار شد.

در این مراسم، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بر لزوم برگزاری اینگونه مراسم ها برای تبیین دفاع مقدس در بین مردم تاکید کرده و تأکید کرده است که جنگی که استکبار جهانی به دست نشاندگی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل کرد، با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود. اما با توجه به اینکه این انقلاب الهی و برخواسته از خون شهیدان بود، توانست در مقابل تمام تهاجمات و قدرت های جهانی تا به امروز مقاومت کند.

با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: از دستاورد های این دفاع مقدس می توان به شناخت مردم از توانایی ها و قدرت خود برای مقابله با تهدیدات دشمن اشاره کرد که با وجود تهدیدات هر روز دشمن، هرگز نتوانسته هیچ غلطی را انجام دهد.

همچنین، از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس می توان به گسترش انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی اشاره کرد. امام خمینی (ره) با از بین بردن طاغوت این تفکر را در ایران به وجود آورده و اینک این تفکر در به برکت خون شهیدان در تمام دنیا پیچیده شده و در حال گسترش است.

در پایان مراسم، سخنران معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مورد دفاع مقدس و شهیدان سخنرانی کرد و از رزمندگان و ایثارگران شرکت نیز با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.