مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) و سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

مراسم سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز این شرکت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین حجت الاسلام محمدی […]

مراسم سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین حجت الاسلام محمدی مشاور فرهنگی این شرکت با اشاره به خصوصیات و ویژگی های امام راحل عنوان داشت:یکی از خصوصیت های بارز حضرت امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات بود و این ویژگی سبب شد تا امام در هیئت یک اندیشه و یک تفکر خاص در دنیا مطرح گردد.
دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به اوج عزت و سربلندی و شکوه رهنمون ساخت و همواره به نظام با دید مهمترین واجب می نگریست لذا امروز وظیفه ما به عنوان رهروان راستین آن امام بزرگوار صیانت از امانتی است که در میان ما به جای گذاشته و ما امروزه وظیفه داریم تا با حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله حضور در انتخابات از نظام خود که میراث به حق امام خمینی (ره) علیه می باشد، دفاع نماییم.
حاج آقا محمدی در پایان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ما همواره بدنبال راهی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در نتیجه ما برای اینکه بتوانیم نقشه شوم آنها را خنثی نماییم و در مسیر پیشرفت، سربلندی و ثبات قدم برداریم باید با ایجاد وحدت و همبستگی حول محور اسلام و قانون نگذاریم عده ای سبب ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مردم شریف ایران عزیزمان شوند.