مراسم تکریم و معارفه مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان مراسم تکریم و معارفه مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان با حضور مدیر عامل، قائم مقام شمال و جنوب و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان طی این مراسم، اظهار داشت: این شرکت در تمامی شاخص‌ها روند رو به رشد مناسبی داشته است.

مهندس خلیل عوض زاده بیان کرد: شاخص تلفات شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با توجه به گستردگی شبکه طی دو سال اخیر تک رقمی بوده که جزو پنج شرکت برتر کشور در این بخش هستیم.

وی ادامه داد: وصول مطالبات، کاهش خاموشی شبکه، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، پرداخت به موقع حقوق و مزایا کارمندان و پیمانکاران از جمله اقدامات مهم انجام شده این شرکت است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آغاز پیک تابستان ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و تلاش پرسنل صنعت برق، تلاش می‌کنیم که عبور موفقی از پیک تابستان داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات سرپرست امور برق ناحیه یک زاهدان، خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، داشتن مدیران خانم توانمند و کار آمد است.

عوض‌ زاده بیان کرد: یکی دیگر از افتخارات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان سرآمدی سلامت اداری این شرکت است که مورد اخیر رد رشوه میلیاردی توسط پرسنل سیمبان این شرکت به درستی مبین موضوع است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاسی از زحمات «لیلا سعادتی دهمرده» سرپرست امور برق ناحیه یک زاهدان تقدیر و «ابراهیم خمر» به‌عنوان مدیر امور برق این ناحیه انتخاب شد.

مدیر دفتر نظارت و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و مدیر امور برق شهرستان های، ایرانشهر، چابهار و ناحیه دو زاهدان از جمله سوابق کاری «ابراهیم خمر» مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان است.