تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات

100 نیروی فنی در زمان انتخابات آماده باش خواهند بود .

به گزارش برقاب : در زمان برگزاری انتخابات زیر ساخت های شبکه برق استان برای تامین برق پایدار توسط این شرکت فراهم شده است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته یکصد نیروی فنی زبده، شبکه برق استان را در زمان برگزاری انتخابات برای جلوگیری از هرگونه خاموشی ناخواسته نظارت می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت در نشست هماهنگی شهرستان ها با اشاره به این که حضور در انتخابات یک وظیفه مهم برای همه کارکنان است، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: با توجه به موضوع مهم انتخابات در اسفند ماه جاری، ضرورت دارد که همه کارکنان در این امر مهم مشارکت حداکثری داشته باشند و سرنوشت کشور را در دست خود بگیرند.

مهندس “حسن چاهی” با بیان این که تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از ۱۰۰ نیروی فنی زبده به همراه گروه های اجرایی این شرکت، با تمامی تجهیزات برای نظارت بر شبکه برق استان در آماده باش کامل خواهند بود.

وی با بیان این که در سال جاری بیش از چهارصد و ۷۰ میلیارد ریال برای نهضت ملی مسکن جذب و هزینه شد، در عین حال افزود: با توجه به اقدامات موثر شرکت در زمینه توسعه شبکه در استان، بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه در این استان به اتمام رسید تا بیشترین خدمات به شهروندان استان ارائه شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که ۱۰۰ درصد کنتورهای کشاورزی استان از راه دور کنترل پذیر شده است، برنامه به کارگیری کنتورهای هوشمند خانگی در سطح استان با جدیت در حال پیگیری است و به زودی همه کنتورهای شبکه برق استان از راه دور رویت پذیر خواهد شد.