مدیر توزیع برق فراهان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر توزیع برق فراهان با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شرکت توزیع برق استان مرکزی برگزار شد.

فرماندار شهرستان فراهان در مراسم تکریم و معارفه مدیرتوزیع برق این شهرستان گفت: باید ارائه خدمات به مردم متدین و فهیم شهرستان ،به نحو شایسته و در خور جایگاه فرهنگی مردم این خطه صورت پذیرد.

ابوالقاسم آقا زیارتی با اشاره به خدمات ارزنده مدیریت توزیع برق شهرستان، بر خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد و افزود: برق گسترده ترین سطح خدمات رسانی در کشور را دارد و مجموعه توزیع برق شهرستان فراهان همواره از تعامل مطلوبی با دستگاه های اجرایی شهرستان برخوردار است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم خدمت به مردم را بهترین نعمت برشمرد وگفت : باید قدر توفیق خدمتگزاری به مردم را دانست و از این فرصت برای خدمت رسانی بیشتر به مردم استفاده کرد .

محمود محمودی با اشاره به اینکه تامین برق پایدار و ارائه خدمات مستمر به مشترکان رو منوط به وصول مطالب است ،افزود: گردش اقتصادی صنعت برق به این مهم وابسته است.
وی بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان دارایی ارزشمند هر سازمان محسوب می شود،افزود: نقش نیروی انسانی در صنعت برق به عنوان گسترده ترین دستگاه خدمات رسان بسیار کلیدی است.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سید رضا مهاجرانی مدیریت پیشین توزیع برق شهرستان فراهان،  محمد عابدینی به عنوان سرپرست جدید توزیع برق شهرستان فراهان  معرفی شد.