در همایش تبیین کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گزاری؛

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان مورد تجلیل قرار گرفت

از مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان به جهت ارائه خدمات جهادی تجلیل شد.
در همایش تبیین کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گزاری که به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل سپاه سلمان استان، روز سه شنبه ۳۰ آبانماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین استانی، مدیران ادارات کل، فرمانده‌هان پایگاههای بسیج در محل سالن آمفی تئاتر شرکت گاز برگزار شد، از مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان به جهت ارائه خدمات جهادی تجلیل شد.
به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، در نتیجه میز خدمت جهادی که در هفته دولت ( ۲ ماه قبل ) به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان ، جمعی از مدیران اجرایی و فرمانده هان بسیج ادارات کل در روستای امان آباد شوره رود زاهدان برگزار گردید ، مصوب شد آبفای زاهدان ، موضوع آبرسانی به این روستا را اجرایی نماید .
خوشبختانه بعد از این دو ماه با تلاشهای آبفای زاهدان و پیگیریهای پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی آبفای استان ، در نهایت با حفر یک حلقه چاه آب و نصب تجهیزات با اعتبار ۳/۵ میلیارد ریال توسط امور آبفای زاهدان ، آبرسانی به این روستا در روز ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ با حضور سردار شفایی ، فرمانده سپاه سلمان استان به بهره برداری رسید .
این گزارش می‌افزاید، در این همایش، قائم مقام شرکت، مدیر امور آبفای زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی و جمعی از همکاران بسیجی حضور داشتند .