مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

مدیریت مصرف برق کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست می کند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خواستار توجه و همکاری همه مشترکان برای مدیریت مصرف برق به منظور گذر موفق از پیک برق تابستان و هم چنین حفاظت از محیط زیست شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت با گرامیداشت هفته مدیریت مصرف با بیان این مطلب گفت: با توجه هفته مدیریت مصرف و نامگذاری چهارم تیرماه به عنوان “مدیریت مصرف برق؛ حفاظت از محیط زیست”، توجه و همیاری همه مشترکان در راستای این موضوع ضروری است.

مهندس ” حسن چاهی ” افزود: یکی از روش های تولید انرژی الکتریکی استفاده از نیروگاه های حرارتی تولید برق است که برای این منظور نیاز به استفاده از سوخت گاز است که در حال حاضر مصرف آن در ایران بر اساس آمارهای موجود معادل کل مصرف گاز کشور چین است.

وی با بیان این که مصرف سوخت گاز در ایران ۳۶ برابر بیشتر از مصرف جهانی و ۲۷ درصد بیشتر از خاورمیانه است، خاطر نشان کرد: در همین راستا علاوه بر آن، سرانه مصرف خانگی برق در ایران ۶ برابر میانگین مصرف جهانی است که جای تامل دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خواستار توجه بیشتر مشترکان اداری به مقوله مدیریت مصرف شد و تاکید کرد: تمام تلاش این شرکت بر این است که گذر موفقی از پیک برق تابستان داشته باشد که این مهم نیازمند همیاری و همکاری همه جانبه همه مشترکان است.

مهندس “حسن چاهی” با اشاره به طرح تشویق پاداش تابستانه تصریح کرد: یکی از راه های بسیار ساده مدیریت مصرف برق مشترکان استفاده از دور کند کولرهای آبی و هم چنین دمای ۲۴ درجه آسایش در کولرهای گازی است.