مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری صنعت آب و برق استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از انجام اقدامات اضطراری لازم در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش صنعت آب و برق استان آذربایجان‌شرقی در راستای مدیریت مصرف برق با شروع ایام گرم سال خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از انجام اقدامات اضطراری لازم در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش صنعت آب و برق استان آذربایجان‌شرقی در راستای مدیریت مصرف برق با شروع ایام گرم سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی افزود: شرکت‌های صنعت آب و برق استان اقدامات اضطراری مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش خود را از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری آغاز کرده‌اند.

کاظمی با تشریح این اقدامات، ادامه داد: انتخاب و معرفی مدیر انرژی جهت کنترل و پایش بار مصرفی ساختمان‌های زیرمجموعه، کاهش میزان قدرت و انرژی مصرفی ساختمان‌های تابعه در طی این مدت و در ساعات کاری به میزان ۵۰ درصد مصرف دوره‌ی مشابه سال قبل، ممنوعیت استفاده از کولرهای گازی و چیلر در ساختمان‌های اداری شرکت و زیرمجموعه‌ی آنها از جمله‌ی مهمترین اقدامات اضطراری لازم در ساختمان‌های اداری و سایر ساختمان‌های تحت پوشش صنعت آب و برق استان آذربایجان‌شرقی در راستای مدیریت مصرف برق با شروع ایام گرم سال است.

وی در پایان بر لزوم استفاده‌ی کولر آبی با دور کند و تنظیم ترموستات آن روی ۲۶ درجه سانتی‌گراد و بکارگیری دیزل ژنراتورهای اضطراری برق از ساعت ۱۰ صبح تا اتمام ساعات کار اداری در این طرح تاکید کرد.