مدیریت مصرف برق برای مشترکین بدمصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : برق مشترکینی که به اخطار‌ها بی توجه هستند، قطع می‌شود.

گزارش برقآب، درباره معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد می باشد که در آن به مسئله قطع برق مشترکینی که به اخطار‌ها بی توجه هستند، پرداخته می شود. مهندس محمدجواد جلیلی بیان کرده است که کمتر از یک درصد از مشترکان برق که حدود سه هزار مشترک را شامل می‌شود، مشترکینی هستند که بیش از دو و نیم برابر الگوی مصرف متعادل خانگی برق مصرف می‌کنند. در ادامه، مقاله به مصرف برق بیش از حد توسط مشترکین بدمصرف در استان اشاره می کند که برآورد می شود بیش از هزار کیلو وات ساعت در ماه باشد.

در بخش دوم مقاله، راهکارهایی برای مدیریت مصرف برق بیان شده است. جلیلی اظهار می کند که تنظیم درجه کولرگازی، استفاده از دور کند کولر، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه سانتی گراد، خاموش کردن لامپ‌های اضافی، بهره گیری از نور طبیعی در روز برای روشنایی منازل و استفاده از لامپ های فوق کم مصرف، نکاتی هستند که می‌توان در راستای مدیریت مصرف برق رعایت کرد.

در نهایت، مقاله به تأثیر این راهکارها در کاهش مصرف برق توسط مشترکین بدمصرف در استان اشاره می کند. تأثیر مثبت این راهکارها در مدیریت مصرف برق، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مشترکین، به حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی محیطی نیز کمک می کند. با رعایت این راهکارها، مشترکان بدمصرف می توانند نقش مهمی در حفظ محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی خود ایفا کنند.