در دیدار با مدیر عامل شرکت گاز مطرح شد؛

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی : شبکه برق استان پایدار است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی که میزبان مدیر عامل و هیئت همراه شرکت گاز استان بود، از پایداری شبکه برق استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی که میزبان مدیر عامل و هیئت همراه شرکت گاز استان بود، از پایداری شبکه برق استان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با حضور در این شرکت ضمن دیدار با مدیر عامل، از خدمات ارزنده کارکنان این شرکت در خصوص اقدامات مربوط به پیک بار و خدمت رسانی گسترده به شهروندان استان قدردانی کرد.

مهندس “سید محمود هاشمی” گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در خصوص مدیریت مصرف برق انجام شده که نشان از برنامه ریزی دقیق توسط این شرکت برای گذر موفق از پیک بار تابستان است.

وی ادامه داد: امروزه مدیریت مصرف برق یکی از مهم ترین مسائل مربوط به استفاده از انرژی است و با توجه به ناترازی های موجود در حوزه انرژی در کشور، استفاده از راهکارهای بیهنه سازی، کمک شایانی به این بخش خواهد کرد.

وی با بیان این که اقدامات شرکت برق استان می تواند الگویی برای سایر شرکت ها در مدیریت مصرف باشد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف اطلاع رسانی، پوشش گسترده اخبار مربوط به پیک بار، به کارگیری از تبلیغات محیطی در تمام نقاط استان و حتی روستاها و غیره مواردی است که در اقدامات شرکت برق به طور کامل مشهود است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و هیئت همراه از این شرکت، ضمن ابراز خرسندی از این اقدام شایسته آنان، به تشریح اقدامات گذر از پیک برق تابستان جاری پرداخت و گفت: امروزه با توجه به نقش انرژی به خصوص انرژی الکتریکی و اهمیت مدیریت مصرف بهینه برای همگان روشن شده است و به همین منظور در راستای پایداری شبکه برق کمیته فنی و تخصصی مدیریت اضطراری بار در شرکت تشکیل شده است.

مهندس”حسن چاهی” افزود: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که توسط این شرکت صورت گرفته، تاکنون هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده در سطح استان نداشتیم و افزون بر آن با رصد شبانه روزی شبکه برق توسط مرکز “دیسپاچینگ” و “فهام” توانستیم شبکه برق استان را پایدار نگاه داریم.

وی با بیان این که با پایدار ماندن جبهه هوای گرم در استان، پیک بار استان از ۳۲۰ مگاوات فراتر رفته است، تاکید کرد: تقاضای این شرکت از مشترکان، رعایت مدیریت مصرف برق است که خوشبختانه مشترکان خانگی توجه بسیار مهمی در این خصوص داشته اند و امیداوریم سایر مشترکان به خصوص مراکز اداری و صنعتی نیز این شرکت را در گذر موفق از پیک بار تابستان جاری همراهی کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق در پایان به طرح مشوق تابستانه اشاره کرد و افزود: طرح سراسری قبض برق رایگان و پاداش ۲۰ برابری تعرفه، فرصت مغتنمی برای بهره گیری از این برنامه است که همه مشترکان می توانند با به کارگیری نکات ساده مدیریت مصرف، از منافع آن بهرمند شوند.