مدیرعامل شرکت آبفا شیراز از کارکنان مرکز ۱۲۲ تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی در بازدیدی که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت از فرایند پاسخگویی به مشترکان دفتر مديريت ارتباط با مشتريان داشت گفت: مرکز ۱۲۲ با استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و شرکت را تسهیل کرده است.
به گزارش برقآب و روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، بهمن بهروزی ،مدیرعامل شرکت آبفا شیراز، در بازدیدی که به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت از فرایند پاسخگویی به مشترکان دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان داشت گفت: مرکز ۱۲۲ با استقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و شرکت را تسهیل کرده است.
مدیرعامل شرکت آبفا شیراز افزود: استناد به گزارش‌های این مرکز مبنای هوشمند سازی و بهره‌برداری صحیح از شبکه می‌ باشد.این مقام مسئول مدیریت ارتباط با مشتریان را مبحثی کاربردی در همه رشته‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: هدف CRM ارتباطات و تعامل با مشتری در راستای رضایت مشتری است.

در این بازدید با اهدا لوح تقدیر از کارکنان دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان تقدیر شد. گفتنی است کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است.