مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای یزد معرفی شد

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا طی حکمی مدیرعامل جدید شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد را منصوب کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از شبکه خبری آب ایران محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا طی حکمی جواد محجوبی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ و به پیشنهاد مصوبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۹ هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت مذکور منصوب می‌شوید.

جواد محجوبی، دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران، گرایش آب و سازه‌های هیدرولیکی، فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت، که طی سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو و مرکز ملی باروری ابرها خدمت نموده و در سال ۱۳۸۸ از طریق آیین نامه جذب و به کارگیری نیروی انسانی نخبه به استخدام شرکت آب منطقه‌ای یزد درآمده است.

طی دوران خدمت در شرکت آب منطقه‌ای دارای مسئولیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف شرکت، نظیر معاون طرح و توسعه، جانشین معاون برنامه‌ریزی، مدیر طرح‌های توسعه منابع آب، مدیر دفتر فنی، مدیر تحقیقات و برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی و مشاور مدیرعامل بوده است.

نامبرده علاوه بر مسئولیت‌های اجرایی برشمرده، دارای حدود چهل مقاله علمی چاپ شده در مجلات بین‌المللی و علمی پژوهشی داخلی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی است. در مجموع با ۱۷ سال سابقه خدمت اجرایی و علمی در صنعت آب، آشنا به مسائل و چالش‌های مدیریت تامین و مصرف آب استان یزد می‌باشد.