مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق قم معرفی شد

آیین تکریم مدیرعامل سابق و معرفی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق قم برگزار و مهندس یوسف صادقی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، مهندس حمیدرضا پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم و جمعی از مدیران صنعت آب و برق قم و همچنین معاونین و مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان قم برگزار شد، با بیان اینکه صنعت برق امروز رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد، گفت: اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای برق‌رسانی به مردم وارد شود آسیب‌های بسیار زیادی را به اقتصاد و شرایط اجتماعی وارد خواهد کرد.
وی ارائه خدمت بی‌منت به مردم به ساده‌ترین و سالم‌ترین روش ممکن را محور اصلی ارائه خدمت بخش برق کشور دانست با اشاره به بیاناتی از امام سجاد(ع) بر لزوم خدمت صادقانه، اعتقاد قلبی به خدمت به مردم، خوش‌رفتاری در ارائه خدمات و کوچک نشمردن خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم با همه توان وظیفه‌ای که بر عهده ما قرار داده شده است را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم.
معاون هماهنگی توزیع  شرکت توانیر در ادامه با قدردانی از خدمات هشت‌ساله مهندس آهنین‌پنجه در دوره مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق قم، برای مهندس صادقی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق قم آرزوی موفقیت کرد.
وی همچنین ساده‌سازی روش‌ها و دستورالعمل‌های کاری، اتحاد سازمانی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی موجود در شرکت توزیع برق، ایجاد فضای رشد و ارتقا کارکنان شرکت توزیع نیروی برق، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تأسیساتی، ایجاد زیرساخت جهت توسعه فناوری، اصلاح ساختار شبکه توزیع به منظور رفع ضعف ولتاژ را از نکات مورد توجه در مدیریت جدید شرکت توزیع نیروی برق قم برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این آیین، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق قم را در دوره مهندس آهنین‌پنجه مثبت ارزیابی کرد و گفت: تابستان امسال عملکرد خوبی در مدیریت پیک در استان قم انجام شد که جای تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان دارد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق قم در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو سازمان‌های پیشرو است که کارکردهای خوبی نیز در این زمینه دست یابد.
سید مهدی قریشی با بیان اینکه برق زیرساخت تمام فعالیت‌ها است، یادآور شد: از این منظر مسئولیت در شرکت توزیع نیروی بسیار سنگین است زیرا با قطع برق تمام فعالیت‌های اداری و اقتصادی و تجاری از کار می‌افتد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس صادقی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق ابراز داشت: امیدواریم اقداماتی که تاکنون انجام شده با قوت ادامه پیدا کرده و روند رو به رشد شرکت توزیع نیروی برق با سرعت بیشتری تداوم یابد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به اهمیت موضوع برق اظهار داشت: برق نیازمند مدیریت به موقع و با برنامه است تا بتواند در زمان لازم مواردی که پیش می‌آید را پوشش دهد.
مهندس آهنین‌پنجه مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق قم نیز در ادامه این آیین، به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در طول سال‌های گذشته پرداخت و مهندس یوسف صادقی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق قم نیز در سخنانی خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت را توفیق الهی دانست و ابراز داشت: با کمک تمام همکارانمان در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق در خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت همچون گذشته تلاش خواهیم کرد.