مدیرعامل توزیع برق هرمزگان پیگیر درخواست های مردم در سامد شد.
مقدمه:
به گزارش برقآب،
در حوزه توزیع برق، تامین نیازهای مردم و رفع مشکلات آنان از اهمیت بسزایی برخوردار است. به همین دلیل، حاکمان و مسئولان برق آب، تلاش میکنند تا درخواستها و مشکلات مردم را به صورت سریع و کارآمد پیگیری نمایند. یکی از نمونههایی که مورد توجه ما قرار میگیرد، حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در مرکز سامد استانداری است.
دریافت درخواستها و مشکلات مردم
با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در مرکز سامد استانداری، امکان دریافت درخواستها و مشکلات مردم در حوزه برق بومیایی وجود دارد. این حضور امکان مستقیم شنیدن نیازها و مشکلات مردم را فراهم میکند و پیگیریهای لازم را در جهت رفع این مسائل انجام میدهد.
بررسی درخواستها و مشکلات برخط
محمد کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، در مرکز سامد استانداری میتواند درخواستها و مشکلات مردم را بصورت برخط بررسی کند. این امکان به همراه مدرنیته و فناوری است که به خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مردم منجر میشود. با این روش، امکان تعامل و پاسخگویی به مردم در جهت رفع مسائل برق بومیایی بهبود مییابد.
سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط مردم و دولت
هم استانیها از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباط مردم و دولت، میتوانند درخواستها و نیازهای خود را مطرح کنند. این سامانه به عنوان پلی بین مردم و مسئولان، فرصت مناسبی را برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم در حوزه برق فراهم میکند و پیگیریهای لازم را انجام میدهد.
ارسال دیدگاه