مدیرعامل آب منطقه ای استان همدان مدیر شایسته‌ سال۹۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از سوی استاندار به عنوان مدیر شایسته‌ی سال ۱۳۹۹ مورد تقدیر قرارگرفت. همزمان با بیست‌ و چهارمین جشنواره شهید رجایی از منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان به عنوان مدیر شایسته‌ی سال ۱۳۹۹ تقدیر شد. به همین مناسبت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از سوی استاندار به عنوان مدیر شایسته‌ی سال ۱۳۹۹ مورد تقدیر قرارگرفت.

همزمان با بیست‌ و چهارمین جشنواره شهید رجایی از منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان به عنوان مدیر شایسته‌ی سال ۱۳۹۹ تقدیر شد.

به همین مناسبت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از شش مدیر استانی به عنوان مدیران شایسته سال ۱۳۹۹ تجلیل شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و اثرگذاری در مسیر توسعه استان و بسترسازی برای رضایت مردم، نعمت بزرگی است که خداوند به صورت امانت در اختیار مدیران قرار داده است. استان همدان با الطاف الهی، برنامه‌محوری و عزم جزم مجموعه مدیریتی استان، فرایند توسعه خود را طی می‌نماید و افتخار همه تلاشگران عرصه خدمت آن است که اهداف نظام و برنامه‌های دولت با قوت در دیار تدین و دانش عملیاتی شده است. در همین راستا و نظر به مجموعه تدابیر مدیریتی، برنامه‌ریزی، توسعه‌ای و اثرگذاری‌های ممتاز جنابعالی در استان برخود لازم میدانم به عنوان «مدیر شایسته‌ی سال ۱۳۹۹» از جنابعالی قدردانی نموده و از خداوند منان توفیق خدمت به اهداف متعالی نظام اسلامی را مسئلت نمایم.

گفتنی است در این جشنواره فعالیت‌های دستگاه‌های دولتی بررسی و در این بین از ۶ مدیر برتر استان به عنوان مدیران شایسته سال ۱۳۹۹ استان همدان توسط استاندار همدان تقدیر شد.