مدیرعامل آبفا خراسان شمالی میزبان بیش از ۴۰۰ مورد ملاقات مردمی بوده است

سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: امسال، 422 ملاقات مردمی بصورت چهره به چهره، توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، انجام شده است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: امسال، ۴۰۰ مورد ملاقات مردمی بصورت چهره به چهره، توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ، انجام شده است.

«حکمت الله عزیزی» مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت با بیان اینکه ارتباط بی ‌واسطه مدیران ارشد با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ایشان به مناسبت‌های مختلف ضرورت این امر را به مسئولان متذکر شده‌اند، گفت: در دولت سیزدهم نیز اهمیت و ضروت افزایش ارتباط و تعامل مسئولان برای پیگیری رفع مشکلات و درخواست‌های مردم مورد تاکید بوده است، به همین جهت، این امر، بطور جد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان که به طور مستمر از سوی ایشان مورد تاکید قرار می‌گیرد، تلاش برای حل مشکلات و پیگیری شایسته ی درخواست‌های ملاقات کنندگان بوده است.

عزیزی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون، مطالبات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

به گفته ی عزیزی، در این دیدارها که روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ به‌صورت چهره به چهره انجام می شود؛ مهندس نعیمی پس از شنیدن درخواست‌های مطرح‌شده ی مراجعین در حوزه های آب و فاضلاب، خدمات‌رسانی، نصب انشعاب، قبوض و موارد مرتبط دیگر، ضمن پاسخگویی مستقیم به مطالبات مطروحه در چارچوب قوانین و ارائه راهنمایی‌های لازم، درخواست‌هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارند را نیز مورد پیگیری قرار می دهند.

شایان ‌ذکر است؛ علاوه بر ملاقات مذکور، برگزاری میز خدمت در مساجد و مصلی نماز جمعه و مراجعات بسیاری نیز بدون هماهنگی قبلی در طول هر هفته، با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز صورت می گیرد.