مدیران ارشد منابع انسانی وزارت نیرو از نیروگاه بندرعباس بازدید کردند

مدیران ارشد حوزه منابع انسانی وزارت نیرو و صنعت برق حرارتی با حضور در جمع کارکنان نیروگاه بندرعباس پاسخگوی سوالات و دغدغه های کارکنان این مجموعه در حوزه‌های مختلف بودند و همچنین از روند تولید و تعیمرات واحدها بازدید کردند.

مدیران ارشد منابع انسانی وزارت نیرو از نیروگاه بندرعباس بازدید کردند

به گزارش برقاب، در این طرح که برگزاری جلسات چهره به چهره مستقیم کارکنان، جلسات تخصصی با مدیران و همچنین جلسات مختلف با نمایندگان کارگران، پیشکسوتان، ایثارگران و امور بانوان و خانواده برگزار شد، مسائلی مختلف همچون تبدیل وضعیت نیروی انسانی، بیمه‌های درمان و عمر، امکانات رفاهی، مزایای حقوقی، گروه‌های شغلی و آموزشی، صندوق رفاه کارکنان و منازل سازمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین بازدید از واحدهای تولید برق نیروگاه و آشنایی نزدیک با سختی کار و فرآیند تولید برق از محورهای این برنامه دو روزه مدیران ارشد منابع انسانی وزارت و برق حرارتی بود.
لازم بذکر است در این بازدید مصطفی شاه بوداغیان، مدیرکل سرمایه منابع انسانی وزارت نیرو و مجید شریعتی‌نیا، مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش برق حرارتی حضور داشتند که ضمن پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های کارکنان مقرر گردید برخی از مسائل جاری نیز مورد بازنگری و بررسی‌های بیشتر قرار گیرد.