محرومیت زدایی و رعایت عدالت دو شاخصه مهم در تعریف پروژه های شرکت توزیع برق شیراز

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با تاکید بر اینکه شان و جایگاه مسولان فقط در خدمتگزاری تبلور می یابد گفت خوشبختانه با سیاست های عدالت محورانه دولت و بویژه وزارت نیرو و تلاش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رویکرد محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی درقانون بودجه ۱۴۰۰ فرصت مناسبی جهت توسعه شبکه مناطق روستایی ایجاد شد که این اعتبارات باعث اقدامات شاخصی در حوزه های بهسازی، توسعه، بهسازی و روشنایی گردید.

مهندس محمدرضا سلاحی گفت: ۷ میلیارد تومان اعتبار در ده روستای محروم کوار و حدود ۱۵ میلیارد تومان در محدوده روستایی شهرستانهای کوار، خرامه و سروستان هزینه شده است.

وی افزود: چهل میلیارد ریال از مبلغ پروژه ها با استفاده از اعتبارات عوارض برق بوده و مابقی آن نیز از اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق شیراز تامین شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کوار نیز گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مشترکین پروژه های بزرگ محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار و روستا های هدف به انجام رسید.

مهندس سید فرهاد تقوی زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محرومیت زدایی و عدالت اجتماعی شاخص اصلی پروژه های توزیع برق شیراز است افزود: امروز نیز این پروژه ها با حضور نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه ، فرماندار، مدیر عامل و قائم مقام شرکت توزیع برق شیرازو روسای محترم ادارات افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل رفع حریم ، اصلاح شبکه ، برقرسانی و احداث شبکه های روشنایی معابر در مناطق اکبر آباد ، مظفری ،نوروزان ، دشتک ، هکوان ،طسوج ،مجموعه محمود آباد ،آباده آبگرم ، دهشیب، ذرات هکوان و بخشی از شهر کوار اجرایی شده است.

سید فرهاد تقوی زاده افزود: در این پروژه ها بر اساس بررسی های میدانی و درخواست های مردمی ، دهیاری و شوراها، مشکلات فنی شبکه شناسایی و به طور کامل رفع گردید.

مدیر توزیع برق شهرستان کوار گفت: در اجرای پروژه ها نزدیک ۳۰۰ اصله پایه تعویض شد و بهسازی، احداث و رفع حریم ۸کیلومتر فشار ضعیف و ۱ کیلومتر فشار متوسط و تعویض و نصب ۳۰۰دستگاه چراغ انجام شد و با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور صد کیلوولت آمپر و ۵ دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولت آمپر و ۷ دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر مشکل برقرسانی و افت ولتاژ نیز در مناطق یاد شده رفع گردید.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای همگامی با برنامه های دولت مردمی پروژه های خود را با اولویت محرومیت زدایی و ایجاد عدالت اجتماعی اجرایی می کند.