مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

محرومیت زدایی در اولویت برنامه ها قرار گیرد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در نشست صمیمی ابتدای سال با پیمانکاران شرکت بر رفع موانع تولید و هم چنین محرومیت زدایی در حوزه تامین برق استان تاکید کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت در این نشست با بیان این که پیمانکاران به عنوان یکی از ارکان مهم شرکت نقش اساسی در توسعه شبکه برق استان را بر عهده دارند، گفت: با بررسی عملکرد شرکت در چند سال گذشته این مهم روشن می شود که حضور پیمانکاران و اجرای پروژه های برق رسانی در استان موجبات پیشرفت و آبادانی در حوزه توزیع برق برای استان شده است.

مهندس “حسن چاهی” افزود: در همین راستا با توجه به این که در سال جاری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی برای این شرکت مصوب شده است، ضرورت دارد تمامی شرکت های پیمانکار فعال، برنامه ریزی لازم به منظور اجرای پروژه های عمرانی بر مبنای فهرست بها را داشته و از این ظرفیت استفاده کامل کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود پیمانکاران، اجرای پروژه های گذر از پیک را مد نظر قرار داده و با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه بتوانیم از تابستان امسال، بدون خاموشی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اقدام های بسیج در فعالیت های جهادی، پایگاه بسیج پیمانکاران با حوزه مقاومت این شرکت در تعامل و همکاری باشد تا با تشکیل گروه های جهادی، اقدام به محرومیت زدایی در استان داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: هم چنین یکی از مهم ترین مواردی که تمامی شرکت های پیمانکار باید در اجرای پروژه های خود مد نظر قرار دهند، ضمن رعایت الزمات مسائل ایمنی حین و بعد از کار و به کارگیری نیروهای دارای صلاحیت و شایسته ، نظام آراستگی و تامین برق پایدار و به موقع را برای شهروندان فراهم کنند.